Green Dot wprowadza markę finansów wbudowanych na rynek

Zgodnie z najnowszymi wieściami ze świata FinTech, cyfrowy bank i dostawca fintech, Green Dot, uruchomił markę i platformę usług z zakresu finansów osadzonych (embedded finance).

Marka i platforma usługi Arc by Green Dot

Zwana Arc by Green Dot, jednostka łączy bezpieczne usługi bankowe i przetwarzanie pieniędzy na jednej platformie. Ostatnie badania przeprowadzone przez Green Dot i Wakefield Research na próbie 250 liderów branży wykazały, że 82% z nich planuje zwiększyć inwestycje w finanse osadzone w ciągu najbliższych trzech lat, a prawie jedna czwarta deklaruje, że zwiększy swoje wydatki w tym obszarze „znacznie”.

Arc oferuje bezpośrednią integrację z Green Dot Bank, zapewniającą produkty i narzędzia bankowe objęte ubezpieczeniem FDIC, a także ekspertyzę regulacyjną i zgodnościową. Dodatkowo, firmy otrzymają chmurę opartą na modularnej i skalowalnej technologii, dostosowanej do zaspokojenia szerokiego zakresu potrzeb biznesowych; oraz kompleksowe usługi bankowe i zarządzanie programem wspierane przez API klasy korporacyjnej, dające partnerom dostęp do obsługi klienta, ochrony przed oszustwami oraz jednej z największych sieci detalicznych depozytów i bankomatów w USA.

Transformacja usług bankowych dzięki Arc

„Finanse osadzone transformują bankowość, jaką znamy, oferując konsumentom większą wartość i wygodę, a jednocześnie pozwalając firmom angażować klientów w bardziej znaczący sposób”, mówi Renata Caine, GM, BaaS, Green Dot.

„Dzięki Arc nasi partnerzy i ich klienci mogą korzystać z stabilności i bezpieczeństwa zarejestrowanego banku, dziesięcioleci doświadczenia w bankowości i finansach osadzonych oraz elastycznej platformy, która może dostosować się do ich wzrostu”.

Finanse osadzone stanowią prawdziwą rewolucję w sektorze finansowym, zmieniając sposób, w jaki firmy oferują usługi finansowe swoim klientom. Nawet jeśli nie jest to ofertą bezpośrednią, możliwość integracji usług finansowych w ramach istniejącej oferty firmy może znacznie przyczynić się do zwiększenia jej atrakcyjności dla klientów.

Podziel się artykułem
O autorze

Piszemy o tym, co ciekawego dzieje się w branży FinTech. W Polsce i poza jej granicami.