W dziedzinie transakcji cyfrowych mariaż finansów i technologii dał początek innowacyjnym rozwiązaniom zarówno dla firm, jak i konsumentów. Wśród gigantów branży FinTech wyróżnić można Stripe i Checkout.com, dwaj bardzo mocni dostawcy bramek płatniczych. W naszym pojedynku zagłębiamy się w ofertę obu platform, analizując szczegóły, aby pomóc Ci dokonać świadomego wyboru.
Dlaczego Stripe i Checkout.com?
Stripe i Checkout.com znajdują się na pierwszej linii frontu, zapewniając kompleksowe i wydajne rozwiązania w zakresie płatności cyfrowych na całym świecie. Wciąż wprowadzają innowacje w swoich podejściach, dostosowując się do stale zmieniających się potrzeb firm i przyczyniając się do kształtowania branży FinTech i PayTech w szczególności.
Pozostaje pytanie: która z nich zapewnia lepsze rozwiązanie? Przyjrzyjmy się tym platformom, analizując ich funkcje, ceny, wydajność i obsługę klienta.
Stripe – Wprowadzenie
Stripe jest kompleksowym narzędziem wspomagającym firmy w ich transakcjach cyfrowych. Platforma zyskała swoją reputację przede wszystkim dzięki oferowaniu bezpiecznych płatności online. Oprócz tego oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań, takich jak zautomatyzowana księgowość, automatyzacja podatków, fakturowanie online, spersonalizowane raportowanie i wiele innych.
Stripe wyróżnia się imponującym połączeniem kart fizycznych i wirtualnych, pomagając platformom usprawnić procesy płatności. Dodatkowo, jego wyjątkowa zdolność do obsługi subskrypcji wspiera zautomatyzowane cykle rozliczeniowe, czyniąc go doskonałym wyborem dla firm każdej wielkości. Niewątpliwie jedną z najważniejszych cech Stripe jest możliwość obsługi ponad 100 międzynarodowych metod płatności (najczęściej poprzez lokalnych partnerów), co poszerza horyzonty firm i wspiera globalną ekspansję.
Pod solidnymi rozwiązaniami płatniczymi Stripe koncentruje się na inteligentnym zapobieganiu oszustwom i pielęgnowaniu zaufania klientów. Platforma zapewnia również synchronizację danych, umożliwiając firmom prowadzenie czystych i zaktualizowanych rejestrów. Poza obsługą transakcji, Stripe oferuje też usługi weryfikacji tożsamości i wiele więcej. Nacisk kładziony jest na uproszczenie zadań administracyjnych, umożliwiając firmom skupienie się na ich podstawowej działalności. Na duży plus też zasługuje łatwość integracji oraz liczne wtyczki i narzędzia wspomagające wdrożenie.
Checkout.com – Wprowadzenie
Checkout.com jest kolejnym potężnym graczem na arenie FinTech/PayTech. Kładąc duży nacisk na bardzo wydajne technologie płatności i liczne usprawnienia wokół procesu płatności. Starają się przełożyć powiedzenie „Płatności tworzą pieniądze” na rzeczywistość. Ich globalne podejście, w połączeniu z niezachwianym zaangażowaniem w pomoc rozwijającym się firmom, stanowi podstawę ich niezłomnej filozofii w krajobrazie bramek płatniczych.
Checkout.com jest w posiadaniu potężnej platformy optymalizującej wskaźniki akceptacji płatności, przeciwdziałania oszustwom i wzmacniania doświadczeń konsumentów. Wpływ ich oferty jest widoczny w znacznej poprawie wskaźników akceptacji m.in. w takich miejscach jak Wielka Brytania, Norwegia, Hiszpania i Dania. Oferują też dostęp do wypłat z dnia na dzień.
W większości przypadków oferują jeden interfejs API, poprzez który istnieje możliwość dostępu do wszechstronnego katalogu możliwości płatności. Zapewniają też natywne biblioteki i SDK, aby poprawić doświadczenia w zakresie płatności mobilnych, tym samym pozwalając na większą elastyczność i maksymalizację współczynników konwersji.
—
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zajrzyj do oryginalnego artykułu Stripe vs Checkout.com o tutaj.