Klarna domyślną opcją płatności dla sprzedawców korzystających z WooPayments
Klarna, globalna firma BNPL i asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, rozszerzyła współpracę z Woo, elastycznym, open source’owym rozwiązaniem e-commerce zbudowanym na WordPressie. W ramach tej współpracy Klarna stanie się domyślną opcją płatności dla sprzedawców korzystających z WooPayments.
Dzięki temu rozszerzeniu Klarna będzie oferowana jako preferowana metoda płatności dla sprzedawców WooPayments na całym świecie, obok tradycyjnych płatności kartami.
WooCommerce, jedna z wiodących platform e-commerce na świecie, obsługuje ponad 4 miliony sklepów internetowych.
Klarna na drodze do bycia przy każdym procesie płatności
W miarę jak konsumenci coraz częściej wybierają nowe metody płatności dostosowane do ich zachowań zakupowych, Klarna dąży do tego, aby być obecna przy każdym procesie płatności. Współpraca z WooPayments to kolejny krok w realizacji tej misji. Klarna przekształca się z „alternatywnej” opcji płatności, dodawanej na życzenie sprzedawcy, w wygodną, domyślną metodę, której oczekują zarówno sprzedawcy, jak i klienci.
Klarna oferuje konsumentom różnorodne metody płatności, w tym płatności natychmiastowe, krótkoterminowe i bezodsetkowe opcje BNPL (kup teraz, zapłać później) oraz długoterminowe finansowanie. Globalnie około 30% płatności przetwarzanych przez Klarnę to płatności natychmiastowe.
Głos liderów
David Sykes, dyrektor ds. handlowych w Klarna, mówi:
„Naszym celem jest, aby Klarna była obecna w każdym procesie zakupowym, wszędzie, dla każdego i w każdym momencie. To rozszerzenie współpracy przybliża nas do tej wizji, ustanawiając Klarnę jako preferowaną opcję płatności dla dziesiątek tysięcy sprzedawców na całym świecie.”
Web Griebel, szef działu płatności w Woo, dodaje:
„Oferowanie elastycznych opcji płatności stało się kluczowym narzędziem dla sprzedawców, które zwiększa wartość koszyka i napędza sprzedaż. Jesteśmy podekscytowani, że możemy pogłębić współpracę z Klarną, aby dać właścicielom sklepów łatwy dostęp do opcji BNPL i innych form finansowania zakupów dla ich klientów.”
Rozszerzenie tej współpracy pokazuje, jak technologia e-commerce i innowacyjne metody płatności łączą się, by sprostać zmieniającym się potrzebom zarówno sprzedawców, jak i konsumentów.
Opublikuj komentarz